Kedvenc receptjeim gyűjteménye hozományul szépreményű gyermekeimnek

Rántott nyúl



Nálunk ok nélkül mellőzött étel a nyúl. Fogalmama sincs, miért nem eszünk többször, pedig az íze alig különbözik a csirkétől. A gyerekeim nemigen eszik a marhahúst, én nem szeretem a sertést, marad a szárnyas, amihez múlt hétvégén nem volt kedvem, hát nyulat vettem.
A feldarabolt ugrifülest olívaolajas, fokhagymás edényben pároltam 20-30 percet, csak amíg épp puhulni kezdett. Megsóztam, és a továbbiakban szokásos módot panírozva kisütöttem. Tettem a zsemlemorzsába kevés parmezánt. Köretként centis szeletekre vágott krumplit fokhagymával, tejjel és tejszínnel összekevertem, és sütőben megsütöttem. Tetejére ennek is parmezán került. Máskor is csinálok!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Mamaka konyhája © 2008 | Créditos: Templates Novo Blogger