Kedvenc receptjeim gyűjteménye hozományul szépreményű gyermekeimnek

Zöldbab főzelék



Anyósom olyan finomat csinál, hogy sokáig nem szántam rá magam a főzésére, hanem telefonon finoman indukáltam, hogy ilyent ennék. De végül is nekem miért is nem sikerülne! Finom lett!
Egy zacskó jófajta mirelit zöldbabot fokhagymával és hagymával - ezeket egészben hagyva - feltettem főni annyi vízben, hogy majdnem ellepje. Só kellett volna csak bele, de én csaltam, és eldugtam a mélyére egy bio zöldségleves kockát is (psszt!). Kipróbálom legközelebb egy-két egészben belefőzött sárgarépával és egy csokor petrezselyemmel.
Mikor a bab megfőtt, kiszedtem belőle a hagymákat, lisztet tejföllel kikevertem kevés bablével együtt, és a főzelékhez adtam. Nem szoktam pirospaprikásan csinálni, de most tettem bele.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Mamaka konyhája © 2008 | Créditos: Templates Novo Blogger