Kedvenc receptjeim gyűjteménye hozományul szépreményű gyermekeimnek

Spárgás szósz húshoz, tésztához



Az eredeti receptet az ehavi Good Foodban olvastam, ahol tésztaszószként szerepel, de annyira finom, hogy husihoz, körethez szívesen megenném. Ma ebédre elkészítettem. A gyerekek ódzkodtak a spárgától, krémlevesként jött be nekik, de miután megkóstolták, mindenkinek nagyon ízlett.

Egy jó csomagnyi spárgát eltördeltem, rügyeket félre tettem. Lobogó bő vízbe dobtam a szárakat, néhány perc után kipecáztam, ebbe a sós vízbe főtt ki a tészta. A szárakat botmixerrel összetörtem, szitán átnyomkodtam, mert egy kicsit szálkásak voltak, tettem hozzá bőven fokhagymát, sót, borsot, felöntöttem tejszínnel és összefőztem. A főzés vége felé beledobtam a rügyereket puhulni. Ezek egészben kerültek a tésztára. Isteni finom lett:)))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Mamaka konyhája © 2008 | Créditos: Templates Novo Blogger