Kedvenc receptjeim gyűjteménye hozományul szépreményű gyermekeimnek

Gombaleves



Nem pont erre vágytam, de a tegnapi bevásárlás során a gyerekek elkezdtek gombát zacskóba pakolni, és Lóci közölte, hogy neki gombalevest főzzek. Hát jó. Végül is nemrég gondoltam rá, hogy mindig én döntöm el, mit együnk, ezáltal többnyire azt eszünk, amit én szeretnék, ez nem túl demokratikus.

Felvágtam a gombát, és néhány répakarika társaságában olívaolajon megpároltam. Felöntöttem maradék húslevessel, de ha nem lett volna itthon, leveskockát tettem volna a vízbe. (Bolyti tanácsára azóta beszereztem belőle biot, így nincs lelkiismeret furdalásom, hogy mérgezem a családom)
Lizi egy tojást liszttel, sóval összekevert, ebből lett bele nokedli - türelmesebbek csipetkét is készíthetnek -, Lóci pedig tejfölt kevert össze kevés liszttel, ehhez adtunk a forró levesből, és beleöntöttük habarásként. Jó lett:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Mamaka konyhája © 2008 | Créditos: Templates Novo Blogger